loading...
همه چیز دانلود
محمد صادق بازدید : 43 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار گرفتار با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : بابک روزبه ، آهنگ : ناصر مسچی ، تنظیم : ارژنگ تفقدی ، میکس و مستر : علی کیانی

Download New Music Amir Shahyar Involved

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار

 

دانلود آهنگ گرفتار امیر شهیار

متن آهنگ گرفتار

گرفتاری شدم از دست ناز و لوس دلدار

گرفتارم گرفتار

خریدم هرچی نازه اما باز آخر کار

بدهکارم بدهکار

آخ گرفتارم گرفتارم

دل دل خون خونه

اشکام دونه دونه

هیشکی نمیدونه طاقت ندارم

ای وای دل و دینم

آروم نمیشم

روی خوش  نمیبینم

تموم کارم آی تموم کارم

گرفتاری شدم از دست ناز و لوس دلدار

گرفتارم گرفتار

خریدم هرچی نازه اما باز آخر کار

بدهکارم بدهکار

آخ گرفتارم گرفتارم

واسم خیلی عزیزه

عزیزه آخ عزیزه

دلم شده یه ریزه

یه ریزه آخ یه ریزه

منو کاش یه نموره

بخواد اونی که دوره

یه روزی کاش ببینم

همه چی جوره جوره

گرفتاری شدم از دست ناز و لوس دلدار

گرفتارم گرفتار

خریدم هرچی نازه اما باز آخر کار

بدهکارم بدهکار

آخ گرفتارم گرفتارم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 64
Download

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پاپ من در تاریخ 1393/03/22 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز!

يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگتون

سيستم کسب در آمد پاپ من

ثبت شده در ستاد سازماني وزارت سازماندهي اسلامي

نرخ هر آي پي = 90 ريال (برخي 150 ريال)

تسويه حساب منظم و روزانه

اول از طريق لينک زير ثبت نام کنيد

بعد از ثبت نام يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد

بعد به ازاي هر بازديد کننده 90 ريال دريافت ميکنيد

از طريق لينک زير ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد!

کافي است امتحان کنيد!

مطمئنم خوشتون مياد

منتظرما!

شکلکشکلک


-------------.................
پاسخ : سلام این پیامی که شما گذاشتی لینکی نداره من ثبت نام کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 467
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 5,074
  • بازدید کلی : 45,214
  • کدهای اختصاصی
    Susa Web Tools